luni, 13 decembrie 2010

STEFAN HRUSCA IN CONCERT LA RADAUTI

M-am bucurat enorm cand am vazut sala plina a Casei de Cultura,la un concert magnific a lui Hrusca! M-am bucurat enorm ca am putut sa le arat copiilor un concert adevarat,plin de sensibilitate si trairi interioare de o intensitate aparte,m-am bucurat ca publicul din Radauti a stiut sa rasplateasca prestatia sa si a celor doi parteneri de scena !Cine nu merge la un concert de a lui Stefan Hrusca,nu stie ce pierde! Sunt frumoase cantecele sale,colindele sale,dar sa-l auzi si sa-l vezi pe omul acesta simplu care iradiaza in jurul sau o liniste aparte,care transmite stari pe care multi dintre noi le-am uitat,sa traiesti alaturi de el si prin vocea lui bucuria Craciunului,e de-a dreptul dumnezeiesc!
A fost extraordinar! Mai ales ca la concert au fost prezenti de la copii pana la pensionari ,oameni care nu au contenit sa cante alaturi de Hrusca,sa-l aplaude furtunos,oameni care au stiut sa smulga interpretului promisiunea ca va mai reveni cu drag,la Radauti!
Noi,cei care am trait alaturi de tine bucuria colindelor si a cantecelor tale,te asteptam cu drag,Stefan Hrusca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu